A CUISINART SZTORI

A főzés művészetének alakítása
Julia Child és James Beard voltak az első kulináris szakértők, akik forradalmi konyhai készülékként üdvözölték a Cuisinart robotgépet, amikor 1973-ban Amerikában bemutatta a cég néhai alapítója, Carl Sontheimer. Úgy látták, hogy a 'food-precessor'-ral gyors és egyszerű módon lehet finom és egészséges ételeket elkészíteni.
A Cuisinart küldetése, hogy segítse „Megkóstolni a Jó Életet” (“Savor the Good Life®.”). A Conair Corporation 1989 óta irányítja az örökséget, mely él és remekül működik, ma a Cuisinart egy általánosan elismert márkanév.
A rangos Cuisinart márka nem korlátozódik csak robotgépekre, mert vallják, hogy akár árammal vagy áram nélkül senki sem fedi le a konyhát úgy, mint a Cuisinart. A vállalat egy teljes körű szolgáltatást nyújtó 'kulináris erőforrás', széles termékválasztékkal, amelyet a szakácsok preferálnak és a fogyasztók is kedvelnek.
Felismerték, hogy az otthoni szakácsok nem csupán termékvásárlásra vágynak, olyan főzési tippeket és technikákat akarnak, amelyek a termékeket kulináris eszközökké változtatják.
A Cuisinart életben tartja a kulináris oktatás hagyományait azáltal, hogy számos oktatási és jótékonysági célú intézménnyel, kezdeményezéssel együttműködik, például a The Dynatie Shop, a Macaroni Kids, a Cycle for Surv és a The Breast Cancer Research Foundation®, hogy csak néhányat említsünk.
A Cuisinart elkötelezett az innovatív, funkcionális és kiváló minőségű termékek gyártása iránt!
Bon appétit!